הנה
ראו שם במיוחד את המודגש בסגול לקראת סוף המאמר.
בדידי הוה עובדא: הצעתי לשתי מסגרות דתיות בהן לימדתי להעביר שיעור על סידור התפילה, ולא הרימו את הכפפה.
דווקא בתכנית החינוך הכללית (לא הדתית) לומדים בכתה ז על סידור התפילה.
זה מדהים לראות רבנים ואנשי חינוך דתיים שאינם מבינים חלק לא מבוטל מהתפילות, ויותר מכך: לא עסוקים בתכניהם ובמבנה שלהם.
גם במקרה זה נזקפת לעולם המחקר תרומה רבתי, בהעמידו על ביאור תפילות ומבניהן למן ספרו של אלבוגן על התפילה.
ובהזדמנות אחרת ב"ה, אסקור מחשבה כנה ואקסיסטנציאליסטית של עמנואל לוינס (פילוסוף יהודי צרפתי) אודות מרכז היהדות בדורנו: תורה או תפילה.
ראו שם במיוחד את המודגש בסגול לקראת סוף המאמר.
בדידי הוה עובדא: הצעתי לשתי מסגרות דתיות בהן לימדתי להעביר שיעור על סידור התפילה, ולא הרימו את הכפפה.
דווקא בתכנית החינוך הכללית (לא הדתית) לומדים בכתה ז על סידור התפילה.
זה מדהים לראות רבנים ואנשי חינוך דתיים שאינם מבינים חלק לא מבוטל מהתפילות, ויותר מכך: לא עסוקים בתכניהם ובמבנה שלהם.
גם במקרה זה נזקפת לעולם המחקר תרומה רבתי, בהעמידו על ביאור תפילות ומבניהן למן ספרו של אלבוגן על התפילה.
ובהזדמנות אחרת ב"ה, אסקור מחשבה כנה ואקסיסטנציאליסטית של עמנואל לוינס (פילוסוף יהודי צרפתי) אודות מרכז היהדות בדורנו: תורה או תפילה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה